E-poštno trženje

Želite oglaševati vaše podjetje, izdelke/storitve… Stopite v kontakt z nami.

Uspešnost prodaje

Redno obveščanje vaših obstoječih ali potencialnih kupcev o ponudbi podjetja povečuje vašo prodajo. E-poštno trženje oz. obveščanje preko e-poštnih sporočil predstavlja uspešen način. prodaje. Stranke se preko e-pošte obvešča o ponudbi podjetja, novostih, aktualnih novicah… Z e-poštnimi sporočili podjetje gradi latno blagovno znamko in vsakič stranko opozori nase in seveda informacijo, da obstaja.
Žal pa vemo, da imajo e-poštna sporočila slabost v relativno majhnem odzivu (0,10 do 0,30 %) v primerjavi s klasično pošto (3 do 5 %). Razlog je v tem, da e-pošta v naš poštni predal velikokrat dospe takrat ko je naša pozornost drugje, hkrati pa imajo uporabniku vključene različne SPAM filter.

Kaj potrebujemo?

Za kakovostno e-poštno trženje potrebujemo bazo podatkov o svojih strankah, načrt komunikacije s strankami, poznavanje lastnih izdelkov (tržne informacije o izdelku), merjenje učinkov posamezne kampanije…

Stroškovna učinkovitost

E-potno sporočaje je eno izmed stroškovno najučinkovitejših orodij. Nekateri podjetniki navajajo podatke, da se jim vsak vložen euro v e-poštno sporočanje povrne več kot 10 x.

Ponudba

Želite oglaševati vaše podjetje, izdelke/storitve… Stopite v kontakt z nami.

Ponujamo vam oglaševanje preko naših e-sporočil. Sporočila posameznikom (tisti, ki so soglašali z obveščanjem) pošiljamo dvakrat tedensko. Posamezno e-sporočilo ima na voljo 10 mest sporočil (oglaševanja).

My shopping - Cenik storitev - E-poštno trženje 2016 08

V kolikor imate lastno bazo strank vam pripravimo e-sporočilo in za vas pošiljamo na vaše naslove.

Želite oglaševati vaše podjetje, izdelke/storitve… Stopite v kontakt z nami.


Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar